Mengukir Senyuman Bersama..

Foto saya
Dungun, Terengganu, Malaysia
Penulisan adalah lebih tajam dari Mata Tajam.. Penulisan aku adalah ikhlas dan tidak mempunyai propaganda tersendiri.. Yang penting aku ENJOY menulis... Selamat Berkenalan Dunia Bloggers!!!

Pengikut

Selasa, 25 Januari 2011

Karaoke Time!!!








Bagi mereka yang memang giler berkaraoke memang bestkan??? Aku pun salah seorang yang boleh dikatakan memang kaki karaoke.. Lantaklah apa yang orang nak kata pasal suara aku, yang penting aku enjoy berkaraoke.. 
Karaoke adalah saat melepaskan segala tekanan... Percaya atau tak, selesai je sesi berkaraoke aku akan rasa lega sangat!!! Tersangat LEGA!! Macam2 genre lagu yang aku bawak.. Tapi ramai yang komen aku hanya "menjadi" tatkla membawa lagu2 yang high pitch!! Tapi ada lagu yang menjadi trademark aku setiap kali berkaraoke antaranya:

1.FIQ - BUKTI

2.ZAITON SAMEON - MENARUH HARAPAN


3.MAY - SINAR



4.ZIANA ZAIN - ANGGAPANMU


5.CROSSFIRE - REALITI DAN FANTASI


6.LEGASI - DUA JIWA SATU HATI


7.FOTOGRAF - DIALAM FANA CINTAMU


Ni semua kira KILLER SONG bagi akulah.. Memang tiap2 kali keluar berkaraoke sure lagu2 ni mesti ada terselit diantara lagu2 baru yang aku cuba.. Tapi ada pengalaman aku yang memang susah aku nak lupakan... Tatkala keluar berkaraoke dengan Muhd Fadil and Ahmad Azrai.. 2-2 orang ni kra ala kuranglah sikit lagu "high pitch" ni.. Diaorang menyanyi lelagu lama.. Macam Ahmad Jais... Budi Segunung Intan.. Entah apa2 lagi lagu yang diaorang nyanyi malam tu.. Mula2 aku macam agak blur sikit dengan genre macam ni last2 masyuk jugak.. Best sioot layan lagu macam ni tapi aku memang tak sesuai nyanyi lagu ni.. tak kene dengan range vocal aku.. Dah pernah cuba dan terburai isi perut kawan aku ketawa.. TAK menjadi katanya.. Tapi sekarang ni, dah kuranglah berkaraoke... Sebab dah kurang masalah so kuranglah karaoke.. Bertukar angin ke Jogging plak.. Best plak jogging maklumlah sekarang ni kilo-kilo aku bertambah so terpaksalah aku berkurangkan kilo... Hahahaha... Rindu plak berkaraoke.. Bilalah nak pergi lagi ae... Huhuhuhuhu

4 comments:

Aida Radzi berkata...

lame x g karok..
nak joib gk kalo ade...xbh nyanyi..nk dgr je..
hakhakhak

Penyu berkata...

aku layan lagu kame je..sedap boh..kene plop lagu m.daud kilau..

zachosmee berkata...

Aida Radzi: Tulah.. Jom kita plan dengan kak gee pergi karaoke sekali.. mesti best punyo!!!

Muhd Fadil: Start dari mu nyanyi lagu2 lama hari tu, terus aku jatuh hati nak nyanyi lelagu lama....

Penyu berkata...

jangan la ikut selera aku..hahaha..mu nyanyi la lagu baru..biar aku je yg nyanyi lagu lamelame nih