Mengukir Senyuman Bersama..

Foto saya
Dungun, Terengganu, Malaysia
Penulisan adalah lebih tajam dari Mata Tajam.. Penulisan aku adalah ikhlas dan tidak mempunyai propaganda tersendiri.. Yang penting aku ENJOY menulis... Selamat Berkenalan Dunia Bloggers!!!

Pengikut

Rabu, 19 Januari 2011

Kembali Mengukir Senyuman...

Setelah sekian lama pelbagai masalah datang menerkam aku, kini aku boleh menarik nafas lega.. Satu persatu masalah mula menjauhi diriku.. Dulu aku selalu MURAM dan BERSENDIRIAN tapi kini kuntuman senyuman mula terukir, pelbagai lagu BAHAGIA mula diputarkan di jiwa...

Dan aku amat bersyukur mempunyai insan2 disekeliling aku yang begitu memahami kondisi aku, mereka boleh membaca "gerak geri" aku tatkala aku HAPPY or SAD neither MAD... Kewujudan mereka ini memberikan aku ruang untuk "bebas" mengekpresikan perasaan aku..

Di antara kita mengapa ada dia
Biarpun hanya kawan biasa
Tapi ku rasa berlainan caranya
Hingga mencakar perasaanku
Andainya ku melakukan begitu
Bagaimanakah perasaanmu
Terpaksaku
Terpaksaku membuat pilihan
Mengundurkan diri untuk kebahagiaanmu
Kerna terpaksa aku rela sendiri
Kerna terpaksa lalu aku menangis
Tertutup hatiku untuk bercinta lagi
Tidak ku tahu bila kan terbuka

Tapi semua itu sudah berlalu... Aku kini mampu "teguh" berdiri kembali.. Tanpa menoleh lagi ke masa lampau... Paling aku best kini hidupku bertambah ceria dikiri kanan ada je penceria keadaan aku... Hahahahaha especially to my adik sangat memahami aku...Ada je something yang nak keluarkan dari mulut aku.. Bila dikenang balik aku terasa aku antara orang yang amat bertuah dalam dunia ini... Punyai keluarga yang sempurna dan sederhana, ada adik2 kakak2 yang begitu cool, mummy yang giler sporting dowh, ayah yang pendiam tapi happy go lucky.. Aku bersyukur padaMU tuhan... Menemukan aku insan2 yang begitu memahami... Syukur.. Syukur.. Syukur.. Ya Allah... Thank You Allah...

0 comments: