Mengukir Senyuman Bersama..

Foto saya
Dungun, Terengganu, Malaysia
Penulisan adalah lebih tajam dari Mata Tajam.. Penulisan aku adalah ikhlas dan tidak mempunyai propaganda tersendiri.. Yang penting aku ENJOY menulis... Selamat Berkenalan Dunia Bloggers!!!

Pengikut

Rabu, 12 Januari 2011

KELIRU!!!!!!

Apa yang patut aku buat sekarang??? Saat semakin menjelma dan ku rasakan aku perlu menjauhi segalanya.. Semakin dekat saat itu semakin perlu aku menjauhi.. Terkeliru dengan situasi dan perasaan serta masa. Situasi membelenggu aku dengan 3 penjuru yang masih bersentuhan antara satu sama lain, perasaan masih bertaut diantara 3 lipatan hati namun masa telah membataskan segalanya. Aku rasa, aku perlu mengundurkan diri demi "sesuatu" yang bisa memberikan kebahagiaan dan aku akan terus menyepi dan bersendiri. Aku...................... tidak bisa lagi mengungkapkan lagi perasaanku... biarkan ia terkubur disini...... ~the end~

3 comments:

Suriada Sulong berkata...

keliru ku jadi keliru
aku makin keliru..
ingin jumpa ku x ingn b'jmpa..
ingn b'cinta ku x ingn b'cinta..
hehhe...

p/s: nurul & ajai kata..

Suriada Sulong berkata...

keliru aku makin keliru
ingin b'jmpa ku x ingin b'jmpa
mana satu ku jd keliru..
hehhe..
nurul & ajai..

zachosmee berkata...

ader lak komen yang menambahkan kekeliruan ku inim... hahahaha.. tanx are~~~