Mengukir Senyuman Bersama..

Foto saya
Dungun, Terengganu, Malaysia
Penulisan adalah lebih tajam dari Mata Tajam.. Penulisan aku adalah ikhlas dan tidak mempunyai propaganda tersendiri.. Yang penting aku ENJOY menulis... Selamat Berkenalan Dunia Bloggers!!!

Pengikut

Ahad, 23 Januari 2011

25 Random Facts About Me Myself and I



Hahahahahaha... Tergatal baca blog Aida Radzi last2 aku jugak yang terkena... Nampaknya dari satu Tag merebak kepada mereka yang lain.. Sedang merapu sambil menghantuk kepala ke dinding memikirkan nak tulis aper ni... Sebelum nak merapu lagi baik aku siapkan TAG dari kawan ku ini... Hurmmmm... Profesional & Giler2 sedang bermula.... Hadui.. Apalah aku nak merapu ni... Blurrr.....

Nama aku?? Mohd Sabree.. Nur Al-Iman Zachos tu aku sambungkan sebab memang aku minat nama ni.. Classic and Vogue je bunyinyer..

D.O.B aku??? Da lepas dah... 14th January but aku suka gunakan 25HB August as my D.O.B.. Why??? Combination of birthdays Me and My Lil Bro!!

Alah a.k.a ELERGI!! Memang banyak elergi aku!!! Makanan, situasi banyak jadi factors kepada elergi aku.. Seafood langsung TIDAK boleh makan.. Keadaan crowded memang tak sesuai buat aku because cepat fenim!!

Seorang KAKi tidow!!! Boleh tidow 24Jam..!! Hahaha... Habit2!!

Suka berterus terang.. Selalu jer ade yang sakit hati dengan pernyataan aku ni.. Terlalu JUJUR pada orang kot!! Memang pedih nak terima kritikan kan??? Tapi.... pikiaqlah yang POSITIF!!!

Paling BENCI saat menanti seseorang!!! Aku paling anti kalau ada yang MUNGKIR JANJI!!! Malas rasa nak berkawan dengan jenis orang yang macamni..Hahahahaha...

Siapa yang tak CINTAkan family diaorang?? Angkat KAKI!!! Hahahaha... Family comes FIRST!!!

Aku ni kira HANDYMAN jugaklah... Macam2 kerja aku boleh buat.. Baiki motor, kereta, Tv and etc... Kemas rumah... Laundry.. Semua aku buat sendiri... Kadang2 sampai tak tahu nak wat yang mana dulu...

Seorang yang kuat berangan... Selalu berangan sendirian...

Pemarah dan pendendam jugaklah... Ramai kenalan tapi kurang teman.. Sebab perangai aku nilah..

Lau aku sedih... Aku suka menyanyi kuat2 then BALUN ice-cream banyak2!!! Pastu mesti ok!!!

Kaki merendet!!! Siapa yang tak faham merendet tu apa.. Sila rujuk kamus Dewan Bahasa & Pustaka...

Kurang gemar menonton Filem2 Melayu<

Berjoging and berbowling!!! 2 Perkara yang paling aku MINAT!!!

Kaki menyakat!!!ni mangsa aku tiap2 hari!! ni baru kene balik SEKOLAH tadi!!!

Tak suka makan NASI... aku prefer makan ROTI....

Paling tinggi dalam keluarga.. 185CM... Memang agak tinggilah aku ni... Berat semakin meningkat!!

Aku lau dah minat kat seseorang mesti jadik susah nak berkomunikasi dengan dia... Seganlah!!! Shy2 Cat!!!

Zachos!!! Nama ni dah sebati bertahun2 dalam diri aku!!! Dapat nama ni dari kawan FILIPINA aku... maksudnya??? ENTAH!! Tapi aku suke!! Aneh jer bunyi nyer..

Suka alam mistik!!! Aku pernah jadi Ghostbuster kat kawasan kampung aku... 2-3pagi ada kat TANAH KUBUR.. Seriously memang BEST!!! Misteri Nusantara........ Hahahahahaha...

Last aku menangis masa time my grandma meninggal... Sedih sangat kehilangan dia...

Ada seekor KUCING yang comel!!! Mylo aku bagi nama.. Pasni lau dapat lagi aku nak bagi nama NESCAFE plak...

Aku ade habit mematahkan sendi2 biar bunyi PRAAAAP!!!PRAAAAP!! best jer bunyinyer.. Semua anggota aku boleh keluarkan bunyi.... Even rahang aku!!! Hahahaha..

Tak suka keluar malam.... And aku suka masak!!! Even kakak2 aku tak terror macam aku dalam bab2 masak!!!

Kuat berusaha demi Mak & Ayah... Sekarang ni tak fikir lagi pasal diri sendiri..

Banyak koleksi HP.. CSL.. NOKIA.. SONY ERICCSON... ALCATEL... Macam2 lagilah.. Tapi HP yang aku paling sayang NOKIA N8O tapi dah berderai kene baling oleh aku!!! Hahahaha..Sayang ke macamtu??



Pecah kepala sudah memberikan semua maklumat diatas!!! Sekarang aku nak TAG mangsa2 aku pulak!!!! Muhd Fadil Feeza Button Are dan mana yang lain aku TAG nanti yer...



1 comments:

Aida Radzi berkata...

ahahhaa....
ok²...cpat nye..dh siap..aku amik msa 3 ari ni siap kan bnde ni...
tengs ya...