Mengukir Senyuman Bersama..

Foto saya
Dungun, Terengganu, Malaysia
Penulisan adalah lebih tajam dari Mata Tajam.. Penulisan aku adalah ikhlas dan tidak mempunyai propaganda tersendiri.. Yang penting aku ENJOY menulis... Selamat Berkenalan Dunia Bloggers!!!

Pengikut

Sabtu, 15 Januari 2011

D'Loone Cafe...

Buat semua warga D'Loone cafe, disini aku ingin memohon maaf secara terbuka sebab secara tidak sengaja memberikan pendapat aku diblog Pena Dakwat Hitam pasal D'Loone Cafe. Hal ini memang secara tidak sengaja dan aku menulis entry tersebut hanya untuk meluahkan isi hati aku dan tidak berniat untuk mempengaruhi sesiapa dalam hal ini.. Sekali lagi MOHON MAAF atas penulisan aku.... dan aku dah delete ENTRY pasal D'Loone Cafe...........

4 comments:

Tanpa Nama berkata...

Kenapa harus minta maaf? Itu pendapat awak. Tak Salah pun. Lagi pun ini blog awak. Hak awak. Tiada siapa boleh larang. Dan Pihak Yang Berkaitan Boleh jawab cara baik kot. Tak payah nak ugut awak & sebagainya. Berani kerana benar. Takut kerana salah.

zachosmee berkata...

memang betul apa yang saya tulis tu pendapat saya, tapi macam selalulah pendapat kita ni kadang2 xleh diterima pakai.. bila dah tak setuju jadi macamnilah, lagipun mungkin salah saya jugak sebab secara terang-terangan mengukir nama cafe diaorang kat blog ni... tak salah pun minta maaf dan tak salah pun mengutarakan pendapat... neway thanks for ur comment...

Tanpa Nama berkata...

Ok. Mungkin betul kata adik tu. Semoga berterusan menulis blog ok.

mR Gee.!! berkata...

tak salah nak zahirkan ape saje yg terbuku dlm fikiran ke dada blog kepunyaan sendiri... jari2 tuh mmg bebas jer nok tulis nape2 pom...

tapi kene ingat 1..
elakkan petik ''nama2'' secara langsung,kerana secara sengaja atau tidak... kite akan menyebabkan kesan negatif pada yg kene komen.

kalu yg tersinggung tuh,mungkin biase..
tapi kalu melibatkan reputasi... periuk nasi, mata pencarian individu.. kene patut lebih hati2 bro...
just share..

-dungun xtraOrdinary mber.