Mengukir Senyuman Bersama..

Foto saya
Dungun, Terengganu, Malaysia
Penulisan adalah lebih tajam dari Mata Tajam.. Penulisan aku adalah ikhlas dan tidak mempunyai propaganda tersendiri.. Yang penting aku ENJOY menulis... Selamat Berkenalan Dunia Bloggers!!!

Pengikut

Sabtu, 18 Disember 2010

MtoAtoRtoFtoEtoEtoZtoA

Kau selalu meninggalkanku

Sehingga ku bederai

Ku kehilangan semua

Untuk kenangan

Demi menyatakan aku amat memerlukan kamu

Kau perlu melepaskannya

Kerana ku memahami

Walaupun mengharungi rintangan

Demi merungkai sebuah sumpahan

Kenapa pernah aku pernah melepaskan kau pergi

Mungkinkah ku bertahan tanpa dirimu

Tanpa merasakan perasaanku

Setelah ku mengetahui

Menangis aku tersedu

Menangis aku sendirian

Menangis aku tidak berdaya

Kerana ku tahu, tidak mungkin lagi ku menerima kasihmu

Menangis aku

Kerana kau tiada lagi disisiku

Menangis aku

Kerana keseorangan

Menangis aku tiada daya lagi
Kerana aku tahu, cintamu bukan lagi buatku




If you could see me now
You would know just how
How hard I try
Not to wonder why

If I could have you back tomorrow
If I could lose the pain and sorrow
I would do just anything
To make you see
You still love me

4 comments:

mar berkata...

puas duk ngeja mende tajuk die...ku xphm2...haha
kali kelima eja baru paham.

Suriada Sulong berkata...

ngapain kok sedeh2 begini??

Suriada Sulong berkata...

ngapain kok sedeh2 begini??

zachosmee berkata...

gag ada apa2 are... luahan hati aja dech..