Mengukir Senyuman Bersama..

Foto saya
Dungun, Terengganu, Malaysia
Penulisan adalah lebih tajam dari Mata Tajam.. Penulisan aku adalah ikhlas dan tidak mempunyai propaganda tersendiri.. Yang penting aku ENJOY menulis... Selamat Berkenalan Dunia Bloggers!!!

Pengikut

Rabu, 8 Disember 2010

Aku xboh MATI!!

aku xboh mati saat ini..
aku xboh mati minit ini..
aku xboh mati detik ini..
aku xboh mati jam ini..
aku xboh mati bulan ini..
aku xboh mati tahun ini..

aku xboh mati tinggalkan beban di bahu mak & abah ku..
aku xboh mati tinggakan dosa di bahu mak & abah ku..
aku xboh mati tinggalkan tanggungjawap sebagai anak..
aku xboh mati tinggalkan tanggungjawap sebagai abang..
aku xboh mati sebagai seorg yg kalah..
ku xboh mati sebagai insan yg rugi..

biar la aku dapat buktikan dahulu yg aku blh membanggakan mak & abah..
bukan membanggakan di mata org ramai & bukan juga membanggakan di mata dunia..
cukuplah membanggakan mak & abah..

tapi andai saat ini aku menghembuskan nafas yg terakhir,
anak mu ini memohon seribu kemaafan dari hujung rambut hingga ke hujung kaki..
halalkan makan minum selama ini..

maafkan anak mu ini jgk kerana tidak dapat membanggakan mak & abah..

0 comments: