Mengukir Senyuman Bersama..

Foto saya
Dungun, Terengganu, Malaysia
Penulisan adalah lebih tajam dari Mata Tajam.. Penulisan aku adalah ikhlas dan tidak mempunyai propaganda tersendiri.. Yang penting aku ENJOY menulis... Selamat Berkenalan Dunia Bloggers!!!

Pengikut

Rabu, 30 Jun 2010

Penuh Kedukaan..

Hurm... Hari ini mata aku bengkak, sebab dah 24 jam aku tak tidur.. mana taknyer bola sepak punyer pasal sanggup bersengkang mata untuk menonton.. dah lah kerja jam 6 pagi tapi still nak menonton.. Minat sangat kat Portugal kan.. Tunggu perlawananya dah lah jam 2.30 pagi.. Nonton punyer nonton last hati aku berkecai mana taknyer pasukan sandaran aku tersungkur seolah olah kalah sebelum berjuang.. Nak2 CR tu.. seolah olah macam malas nak bermain.. maki hamun sepanjang pagi aku tatkala menonton perlawanan tersebut. Teman menonton juga, tapi TV yang menonton dier plak.. Siap berdengkur lagi.. Apa apa ajalah tapi memang aku tak puas hati lau ikutkan hati nak jer aku bunuh CR tu tapi nasib baik dier duduk jauh dari aku.. Tapi kalau aku ingatkan kembali hari semalam aku ketawa sorang2.. pas balik keje jer aku terus balik rumah.. tup budak budak pulak ajak keluar pergi mandi kolam.. ingatkan just nak temankan dia orang tapi dengan aku aku sekali mandi malam tersebut. syok juga aku mandi malam tu mana taknya dah hampir satu bulan tak berenang.. wahahaha.. balik umah aku berlakon jadik hantu pulak menakutkan budak2 ini.. kecut perut semuanya.. hantu berkelubung putih.. mengetuk ngetuk tingkap bilik mereka dan berada di segenap penujuru rumah.. lawak2.. ketawa aku sorang sorang.. dah habis jadi hantu aku masuk bilik budak2 trainee dengar diaorang bercerita tapi malam tu aku gelak sampai pecah perut terburai isi perut aku ketawa.. ada ke patut tanda ini " di bilang kutip-kutip... tak tahan aku aku ketawa hampir setengah jam.. tegang siot urat perut aku.. hurm.. tapi bila time nak pergi kerja bukan main mengantuk lagi mata namun aku gagahi juga untuk ke kerja... dan alhamdulillah sampai sekarang aku masih berjaya TIDAK TIDUR... nak masuk lagi 12 jam tambahan ini.. hahaha.. dah kene insomnia nieyh.. lantaklah yang penting aku happy!!! huahuahaua~ ahaks~

0 comments: