Mengukir Senyuman Bersama..

Foto saya
Dungun, Terengganu, Malaysia
Penulisan adalah lebih tajam dari Mata Tajam.. Penulisan aku adalah ikhlas dan tidak mempunyai propaganda tersendiri.. Yang penting aku ENJOY menulis... Selamat Berkenalan Dunia Bloggers!!!

Pengikut

Selasa, 8 Jun 2010

Hatiku untuk Aku...

Sejuta rasa sukar untuk ku mengertikan,
Menghimpit dihati meresahkan fikiran,
Aku sememangnya insan tiada daya,
Untuk mememutar masa menebus segala,
Mengapa ini terjadi diakhir waktu,
Kala percintaan kita menuju gerbang,
Berkali ku memujuk berkali ku merayu,
Teguh pendirian mu sukar digoyah,
Ku tangisi khilafnya diri,
Sungguh aku bukan insan sempurna,
Ku akui sakitnya hati,
Menyakiti hatimu berulang kali,
Penyesalan kini tiada berguna,
Ku melangkah dengan sejuta rasa,
Rasa yang hanya ku seorang tahu,
Semoga pengajaran bererti ini,
Bisa menguatkan diri dan hatiku,
Merenung hikmah,
DisebaliNYA....

0 comments: