Mengukir Senyuman Bersama..

Foto saya
Dungun, Terengganu, Malaysia
Penulisan adalah lebih tajam dari Mata Tajam.. Penulisan aku adalah ikhlas dan tidak mempunyai propaganda tersendiri.. Yang penting aku ENJOY menulis... Selamat Berkenalan Dunia Bloggers!!!

Pengikut

Selasa, 22 Jun 2010

Chinese!!!

Salam,

Hari ni tetibe aku terasa bengang jer dengan aku punyer HOD yang berbangsa cina ini. Ini kerana dia selalu tidak faham apa yang aku cakapkan dan selalu juga dia mengulang balik apa yang dia cakapkan manyak kali woo.. sakit hati ma...

Kene closed folio within 48 hourslah apa lah.. Kadang-kadang memang aku rasa nak tampal jer selotep kat mulut dia, aku dah cakap ok faham pun dia masih ulang memder yang sama. Dia dulu kerja kat kilang ni dah dapat kerja hotel makin manyak songeh pulak. Terasa jugak aku nak flying kick jer minah nieyh sekor!!

Dahlah mood aku hari ini tak elok, dengan kepala yang pening, suhu badan yang meningkat so apa yang aku boleh katakan adalah jangan buat hidup aku serabut hari ni kalau tak nahaslah semuanya.

Ditambah plak staff yang ada beberapa ekor yang tak makan saman sampai budak trainee pun ngikut sama perangai diaorang. Hari padan muka aku dah kasi last warning and harap boleh bukak ler mata tu awal2 sikit. Ada ke patut aku sebagai Admin yang pergi kejutkan diaorang untuk bekerja? Hari2 plak tu.. Saper tak sakit hati? Tuhan jelah yang tahu.. dah berbuih mulut aku menegurnya tapi nampak still sama tapi hari ini aku dah start menengking dan terkezut beruk sekor2 tengok perangai aku hari ini.. "Tak nak kerja dah boleh berambus"!!!

0 comments: