Mengukir Senyuman Bersama..

Foto saya
Dungun, Terengganu, Malaysia
Penulisan adalah lebih tajam dari Mata Tajam.. Penulisan aku adalah ikhlas dan tidak mempunyai propaganda tersendiri.. Yang penting aku ENJOY menulis... Selamat Berkenalan Dunia Bloggers!!!

Pengikut

Selasa, 23 November 2010

Antara Cinta,Kasih dan Sahabat..

Ermmm....

Selalu ada pertembungan dalam sesuatu perhubungan, cinta, kasih & sahabat... Mana satu yang perlu dipilih?? Semuanya perlukan satu tafsiran sendiri.. Susah seandainya kita membiarkan diri kita terhanyut dalam ketiga-tiganya sekali gus..

Perlu bagi mencari nokhtah bagi tiga perkara tersebut. Dimana batasnya CINTA, batasnya bagi KASIH, batasnya bagi SAHABAT dalam setiap perhubungan. Kadang2 kita selalu terkeliru antara cinta, kasih dan sahabat.

Aku pun sekarang dalam dilema, "ditelan mati mak diluah mati bapak".. Nak di ignore takut melarat.. Nak diubat takut tak sembuh.. Apa lagi yang harus aku buat? Ayoyoyo...

0 comments: