Mengukir Senyuman Bersama..

Foto saya
Dungun, Terengganu, Malaysia
Penulisan adalah lebih tajam dari Mata Tajam.. Penulisan aku adalah ikhlas dan tidak mempunyai propaganda tersendiri.. Yang penting aku ENJOY menulis... Selamat Berkenalan Dunia Bloggers!!!

Pengikut

Sabtu, 20 November 2010

FeNim!!!

Perubahan yang berlaku semakin ketara dan aku sudah tidak sanggup lagi untuk menanggung semua kepedihan yang asyik merajai dalam hati aku. Tak tahu dimana silap aku sehingga aku merasakan diri aku sudah tidak lagi berguna. Apa yang patut aku lakukan lagi? Dimana kesilapannya? Semakin hari aku merasakan semua ini semakin jauh dari diri aku, semakin aku mendekati semakin aku merasakan dia akan menjauhi. Aku ingin sekali memutarkan kembali ke masa lalu agar aku lebih ‘dekat’ dengannya. Namun aku tidak terdaya untuk melakukan semua itu lagi. Aku masih mencuba dan berharap untuk semuanya untuk kembali sediakala namun mungkinkah itu semua akan berlaku lagi? Sekarang ini sudah bergumpal gumpal masalah dalam diriku namun tidak sesekali aku bertindak untuk menyelesaikannya bahkan aku membiarkan ianya semakin berbelit dan memakan diriku. Ya Allah andainya ini yang Kau inginkan aku redha namun berikanlah aku sedikit peluang untuk memperbaiki keadaan sebelum apa apa terjadi pada diriku.

0 comments: