Mengukir Senyuman Bersama..

Foto saya
Dungun, Terengganu, Malaysia
Penulisan adalah lebih tajam dari Mata Tajam.. Penulisan aku adalah ikhlas dan tidak mempunyai propaganda tersendiri.. Yang penting aku ENJOY menulis... Selamat Berkenalan Dunia Bloggers!!!

Pengikut

Rabu, 12 Oktober 2011

Akibat Pening Lalat!!!

Sebut lalat pasti ramai yang geli akan kehadirannya~ tapi sekarang aku bukan nak cerita fasal lalat tapi aku yang sedang mengalami pening lalat kerana terlampau banyak email sehingga lupa yang mana satu email untuk blog aku nieyh~~ itulah sebab utamanya aku dah lama tak up-date blog nieyh~~ tertekan Allah je lah tahu~~ mungkin hari ini aku di beri hidayah "mendapatkan kembali email dan password" blog aku supaya aku dapat aktif berblog~~ hahahaha~~ buat sayang sorry nyeh abang da cuba dah nak ingat tp tak teringat maklumlah dah tua.. hahahahaha~~ welcome back to bloggers world~~

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

Belom tua ok..cuma nyanyuk jer.haha