Mengukir Senyuman Bersama..

Foto saya
Dungun, Terengganu, Malaysia
Penulisan adalah lebih tajam dari Mata Tajam.. Penulisan aku adalah ikhlas dan tidak mempunyai propaganda tersendiri.. Yang penting aku ENJOY menulis... Selamat Berkenalan Dunia Bloggers!!!

Pengikut

Ahad, 20 Mac 2011

Kembali M.E.R.A.P.U

Hahahahahahaha........... Lamanya aku tak check aku punyer blog nim... Naperlah aku bertambah malas nak update entry aku... Tetiba plak nak check blog.. Huhuhuhuhuhu... Dugaan betul hidup aku kebelakangan ini.. Semenjak dapat kerja baru, hidup aku terus berubah, mana taknya cuma aku jer seekor KUMBANG yang dikelilingi oleh BUNGA-BUNGAAN... Hari2 semakin ceria namun, disebalik semua itu aku semakin "jauh" dari semua apa yang sering aku lakukan.... Semakin terlalu jauh sehingga dia tertinggal dan terbiar dan terus hanyut... Aku cuba kembali berpaut pada dahan yang kukuh dan cuba menggapainya kembali namun aku terasa terlalu lemah pegangan aku itu, dia masih lagi terhanyut dengan semua itu.... Ya Allah bantulah aku bagi menolongnya.... Kerna dia sudah tiada lagi tempat untuk bergantung.. Andai Kau jauhkan dia dariku pasti dia akan tersimpang jauh kerna begitu banyak lagi yang perlu dia belajar dalam kehidupan ini.. Aku memanjatkan doa pada Mu YA ALLAH... Amin...

0 comments: